Yaww ! wassup babe.. haha, okay stop gelak  >,< sekarang aku nk story mory pasal member aku yg nih pulak ,, name dia? name dia panjang fizaaaaaaaaa , and pendek fiza je :) hahaha .. dia banyak berjasa dgn aku wok!  x caye tanye dia,, *confirm dia kate ye -.-' blog ni pn dia yg tolong buatkan ,, and edit pn dia dgn hana "adik angkat aku" aku bukan teror sangat..tapi dah lama2  baru la kau teror ..hoho ~~ tq ye kawan :)
kitorang ni baru kenal rapat start taon lepas laa,,2 pn sebab satu kelas ..kalau bukan sebab satu kelas,,xdek nye la aku kenal dia..kan weh kan !! hahaha ..da dua taon da kitorang duduk sebelah sebelah .. bila dah dok sebelah menyebelah ny,,haaaa..mula la,tangan je action menulis,,mulut pokpek pokpek menyembang..hahahaha,, then,bila time exam pn kitorang tetap pokpek pokpek,,tapi x guna mulut la..kitorang pakai YM dalam kertas je pn..hahaha..bila dapat result pn,,pokpek pokpek jugak la kena dengan mummy and daddy ku..whahaha !! tuu jela storry aku,,
kalau korang nak tengok blog dia amek nih haa------->

Ada sawah, ada padi. Lain kali baca lagi.

2 comments:

ShuhadahShairee©
Wide Eye Onion Kun