Mati Dalam Iman


Hari ini dapat berita 'gembira' sebab lecturer text bagitau ada penambahan kerja sempena cuti sem bertambah. Dapat je tahu terus stress. Sebab assignment management tak tersentuh lagi *bergenang air mata* maka dengan itu malam ni aku tekad nak siapkan yang mana hampir nak siap tu. Basic Halal,Hadis n Taman Tasik.In Sha Allah sempat dalam masa 2 hari. AMIN~ So pada malam yang dingin ni aku cuba menyiapkan assignment aku,em bila buat assignment dengan mood stress,benda tu macam dikacau setan aku pun bukak lagu yang tenang~ Alhamdulillah kembali tenang dan yakin mampu hadapi semua ni.Tadi bukak Youtube terjumpa tentang 'Husnul Khatimah' tiba tiba rasa takut :'| nak tahu lebih detail tentang maksud Husnul Khatimah,aku pun Google. Ternyata ia membawa maksud 'mati dengan iman' dan kata lawannya 'Su'ul Khatimah' .SubhanAllah takut sangat. Sebab tak mudah untuk mati dalam keadaan Husnul khatimah.

''Semoga Allah mematikan kita dalam keadaan Husnul Khatimah dan menjauhkan kita mati tidak beriman dengan Su'ul Khatimah. AMIN ~ ''  :')

Ada sawah, ada padi. Lain kali baca lagi.

No comments:

Post a Comment

ShuhadahShairee©
Wide Eye Onion Kun