Masihkah '?'

NEXT...

" Masih ada ke erti persahabatan antara kita "

Sejujur nya aku rasa macam tak ada *tinkosongjatuh.. Aku agak terasa | kecewa | makan hati | terguris hati |
Aku sendiri tak tahu kenapa tiba tiba antara kita macam ada yang menghimpit tengah2 kita. Aku tahu hang marah sebenarnya. Tengok Blog pun tahu :') Jelas terpampang bila gambar hilang. Tak apa aku faham,mungkin hg buang time hg marah aku kan? Lepas tu bila hg rasa dah okay, tapi lupa nak letak balik kan?kan weh kan? JAWAB LAAAAAAA!! :'| Aku nak hg yg dulu, hg yg aku kenal 3 tahun yg dulu. Aku rasa dalam hidup aku ni macam tak ada erti persahabatan dah. Tapi masih ada 2 orang antara yg rapat and still melekat dengan aku sampai sekarang, tapi hg.... '?' Hmmmm aku harap kita dapat balik ukhwah yg macam 3 tahun dulu yg kita bina. Aku tak berdendam | tak marah | Aku tunggu saat saat yg hg akan rindukan aku. Time tu InShaAllah everythings gonna be okay. 



#AkuRindu

Ada sawah, ada padi. Lain kali baca lagi.

No comments:

Post a Comment

ShuhadahShairee©
Wide Eye Onion Kun